Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY – Bc. Tomáš Svoboda
Bc. Tomáš Svoboda
Bachelor's thesis
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Trends in marketing communication and their implementation in the company XY practices
Abstract:
Předmětem bakalářské práce Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti xy je představení trendů marketingové komunikace včetně marketingu internetového v souvislosti s jejich využitím v malé rodinné firmě. V teoretické části jsou analyzovány pojmy marketing, marketingová komunikace, nástroje offline a online marketingové komunikace, internetový marketing, značka rodinné …moreAbstract:
The thesis „Trends in marketing communication and their implementation in the company's XY practices“ focuses on the introduction of trends in marketing communication including Internet marketing and their uses in small family business. The theoretical part analyzes the concepts of marketing, marketing communication, online and offline marketing communication tools, internet marketing and a family …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xtrvi/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Srovnání online a offline programových nástrojů pro provádění symbolických výpočtů
Jan Ševčík -
Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Veronika Chovancová -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí
Mai Tranová -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková