Marketingová studie sportovního zařízení - lezecké stěny Technické univerzity v Liberci – Bc. Ondřej Štryncl
Bc. Ondřej Štryncl
Bakalářská práce
Marketingová studie sportovního zařízení - lezecké stěny Technické univerzity v Liberci
Marketing study of sport equipment - climbing wall Technical university of Liberec.
Anotace:
Cílem marketingové studie lezecké stěny Technické univerzity v Liberci bylo navrhnutí zlepšení provozu. Práce obsahuje přehled lezeckých stěn se srovnatelnými parametry, tzn. stěnu na Julisce, Třebešíně a lezeckou arénu v Jablonci nad Nisou. Tyto stěny byly porovnány se stěnou TU v Liberci. Pro zjištění aktuální situace lezecké stěny TU v Liberci bylo provedeno anketní šetření a dílčí průzkum. Výzkumný …víceAbstract:
Aim of this marketing analysis of climbing wall in Technical University of Liberec is suggestion of service improvement. Thesis includes overview of other climbing walls with similar attributes with the one in TUL. These climbing walls are Na Julisce, na Trebesin and wall in Jablonec nad Nisou arena. These walls were compared with the one in Technical University of Liberec. For research of actual situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Zveřejnit od: 26. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Radim Antoš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTRYNCL, Ondřej. \textit{Marketingová studie sportovního zařízení - lezecké stěny Technické univerzity v Liberci}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6capgp/.
Jak správně citovat práci
Štryncl, Ondřej. Marketingová studie sportovního zařízení - lezecké stěny Technické univerzity v Liberci. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.7.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 7. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management sportovní
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza hotelu Ametyst
Anastassiya Pukhalskaya -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová analýza projektu Inspirativní rána
Iva Kašpárková -
Marketingová analýza Slováckého muzea
Kristýna Vlachynská -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Marketingová analýza konkurenceschopnosti společnosti LOM PRAHA s. p.
František Martínek