Bc. Ondřej Štryncl

Bakalářská práce

Marketingová studie sportovního zařízení - lezecké stěny Technické univerzity v Liberci

Marketing study of sport equipment - climbing wall Technical university of Liberec.
Anotace:
Cílem marketingové studie lezecké stěny Technické univerzity v Liberci bylo navrhnutí zlepšení provozu. Práce obsahuje přehled lezeckých stěn se srovnatelnými parametry, tzn. stěnu na Julisce, Třebešíně a lezeckou arénu v Jablonci nad Nisou. Tyto stěny byly porovnány se stěnou TU v Liberci. Pro zjištění aktuální situace lezecké stěny TU v Liberci bylo provedeno anketní šetření a dílčí průzkum. Výzkumný …více
Abstract:
Aim of this marketing analysis of climbing wall in Technical University of Liberec is suggestion of service improvement. Thesis includes overview of other climbing walls with similar attributes with the one in TUL. These climbing walls are Na Julisce, na Trebesin and wall in Jablonec nad Nisou arena. These walls were compared with the one in Technical University of Liberec. For research of actual situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Zveřejnit od: 26. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Radim Antoš

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štryncl, Ondřej. Marketingová studie sportovního zařízení - lezecké stěny Technické univerzity v Liberci. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.7.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 7. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management sportovní