Adaptační kurzy pro třídní kolektivy po příchodu nového učitele – Jan HILŠER
Jan HILŠER
Bakalářská práce
Adaptační kurzy pro třídní kolektivy po příchodu nového učitele
Adaptation courses for class teams after comming of a new teacher
Anotace:
Tato práce se zabývá tím, zdali má smysl provádět adaptační kurzy pro utvořené třídní kolektivy po příchodu nového třídního učitele. V teoretické části práce je rozebráno klima třídy, adaptační kurzy, specifika mladšího školního věku a osobnost učitele. V rámci praktické části práce byly realizovány dva adaptační kurzy pro třetí třídy ZŠ s novou třídní učitelkou. Nejprve jsou uvedeny výsledky evaluace …víceAbstract:
This thesis is concerned with whether it is meaningful to organize adaptative courses for an already formed group of class after the arrival of a new classteacher. The theoretical part deals with the overall class climate, adaptative courses, specifics of middle childhood and the personality of the teacher. Two adaptative courses were conducted for two classes of 3rd grade of elementary school and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Zveřejnit od: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Kolařík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HILŠER, Jan. Adaptační kurzy pro třídní kolektivy po příchodu nového učitele. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Adaptační kurz jako nástroj změny sociálních vztahů klimatu třídy
Berenika Lipková -
Vliv adaptačního kurzu na klima ve třídě na vybraném víceletém gymnáziu v Plzeňském kraji
Martina SLAVÍKOVÁ -
Adaptační kurz jako nástroj primární prevence k podpoře klimatu třídy
Eliška Kuchtová -
Učitel a klima třídy
Luboš Paznocht -
Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima
Eliška Peterková -
Působení adaptačních kurzů na třídní klima
Daniela Hájková -
Klima školní třídy na střední odborné škole z pohledu žáků
Klára Bartoňová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva