Význam týmové spolupráce při podpoře AAK u vybraných žáků s výrazně narušenou komunikační schopností – Bc. Monika KOUDELKOVÁ
Bc. Monika KOUDELKOVÁ
Master's thesis
Význam týmové spolupráce při podpoře AAK u vybraných žáků s výrazně narušenou komunikační schopností
The importance of teamwork in supporting AAC in selected students with complex communication needs
Abstract:
ÚVOD: Týmovou spolupráci lze považovat za jeden z klíčových faktorů podpory alternativní a augmentativní komunikace (AAK) u jedinců s narušenou komunikační schopností. Spolupráce a otevřená komunikace všech zúčastněných na podpoře je základem úspěšné implementace AAK do života jedince. Téma bylo autorkou zvoleno na základě zjištění bakalářské práce, která poukazovala právě na důležitost spolupráce …moreAbstract:
INTRODUCTION: Teamwork can be considered one of the key factors in supporting alternative and augmentative communication (AAC) in individuals with complex communication needs. Collaboration and open communication among all those involved in the support is the foundation for successful implementation of AAC in an individual's life. The topic was chosen by the author based on the findings of her bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUDELKOVÁ, Monika. \textit{Význam týmové spolupráce při podpoře AAK u vybraných žáků s výrazně narušenou komunikační schopností}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/6chwzz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOUDELKOVÁ, Monika. Význam týmové spolupráce při podpoře AAK u vybraných žáků s výrazně narušenou komunikační schopností. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Eeducation: Counselling / Special Needs Eeducation: Counselling
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights