Význam týmové spolupráce při podpoře AAK u vybraných žáků s výrazně narušenou komunikační schopností – Bc. Monika KOUDELKOVÁ
Bc. Monika KOUDELKOVÁ
Diplomová práce
Význam týmové spolupráce při podpoře AAK u vybraných žáků s výrazně narušenou komunikační schopností
The importance of teamwork in supporting AAC in selected students with complex communication needs
Anotace:
ÚVOD: Týmovou spolupráci lze považovat za jeden z klíčových faktorů podpory alternativní a augmentativní komunikace (AAK) u jedinců s narušenou komunikační schopností. Spolupráce a otevřená komunikace všech zúčastněných na podpoře je základem úspěšné implementace AAK do života jedince. Téma bylo autorkou zvoleno na základě zjištění bakalářské práce, která poukazovala právě na důležitost spolupráce …víceAbstract:
INTRODUCTION: Teamwork can be considered one of the key factors in supporting alternative and augmentative communication (AAC) in individuals with complex communication needs. Collaboration and open communication among all those involved in the support is the foundation for successful implementation of AAC in an individual's life. The topic was chosen by the author based on the findings of her bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUDELKOVÁ, Monika. \textit{Význam týmové spolupráce při podpoře AAK u vybraných žáků s výrazně narušenou komunikační schopností}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6chwzz/.
Jak správně citovat práci
KOUDELKOVÁ, Monika. Význam týmové spolupráce při podpoře AAK u vybraných žáků s výrazně narušenou komunikační schopností. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková
Název
Vložil
Vloženo
Práva