Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Rádiu Čas – Bc. Ondřej CARDA
Bc. Ondřej CARDA
Bachelor's thesis
Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Rádiu Čas
Main arguments for advertising time selling in the Radio Čas
Anotácia:
Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice a prodej reklamního času, který je pro ně hlavním zdrojem příjmů. V této souvislosti práce popisuje i metodiky osobního prodeje, funkci rozhlasu jako média pro reklamu, principy a změny v měření poslechovosti. V praktické části textu naleznete analýzu současného rozhlasového trhu …viacAbstract:
This bachelor work deals with the topic of Czech radio broadcasting with accent on private radio stations and selling of advertising time, which is the main source of earnings for them. In this context the work describes methods of personal sale, function of radio as an advertising medium, principles and changes in ratings measurement. In the practical part of the following text, you will find analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CARDA, Ondřej. Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Rádiu Čas. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Pirátské rozhlasové vysílání a jeho možnosti
Julie Řičářová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Formy posluchačské interakce a participace na vysílání rozhlasové stanice Proglas
Václav Ambrož -
Pirátské rozhlasové vysílání jako vědomý surogát komunitních rádií
Roman Tobiška -
Současná podoba soukromého rozhlasového vysílání v České republice
Aneta Bajerová -
Rozhlasové vysílání v době multimediálních prostředků
Eliška Zamouřilová -
Digitální rozhlasové vysílání DAB+ a možnosti jeho realizace v laboratorních podmínkách
Dmytro SEMENOV -
Podcasting a jeho platformy jako alternativa k tradičnímu rozhlasovému vysílání
Lucie Riesnerová