Bc. Ondřej CARDA

Bachelor's thesis

Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Rádiu Čas

Main arguments for advertising time selling in the Radio Čas
Anotácia:
Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice a prodej reklamního času, který je pro ně hlavním zdrojem příjmů. V této souvislosti práce popisuje i metodiky osobního prodeje, funkci rozhlasu jako média pro reklamu, principy a změny v měření poslechovosti. V praktické části textu naleznete analýzu současného rozhlasového trhu …viac
Abstract:
This bachelor work deals with the topic of Czech radio broadcasting with accent on private radio stations and selling of advertising time, which is the main source of earnings for them. In this context the work describes methods of personal sale, function of radio as an advertising medium, principles and changes in ratings measurement. In the practical part of the following text, you will find analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2662

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CARDA, Ondřej. Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Rádiu Čas. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.