Martin Sádovský
Bachelor's thesis
Spotřební daně z tabákových výrobků
Excise duty on tobacco products
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spotřební daní z tabákových výrobků. Hlavním cílem práce je objasnit způsob zdanění tabákových výrobků dle legislativních dokumentů platných v České republice. Způsob zdanění tabákových výrobků vychází z první části práce, kde je obecně definováno zdanění komodit podléhající spotřební dani. Následně je provedena analýza celkového daňového zatížení cigaret a pomocí komparace …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the excise duty on tobacco products. The main aim of it is to explain the method of taxation of tobacco products according to the legislative documents which are valid in the Czech Republic. The first part of thesis contains the method of taxation of tobacco products, where is defined in general the taxation of commodities which are liable to the excise duty. Then …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29735
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2012
- Supervisor: Kamil Provazník
- Reader: Leoš Vítek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29735
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Finance a účetnictví / Zdanění a daňová politika
Theses on a related topic
-
Problematika minimální mzdy a daňového zatížení v zemích Visegrádské skupiny
Daniel Malerz -
Vývoj minimální mzdy a vyhodnocení daňového zatížení minimální mzdy v České a Slovenské republice
Veronika Beňová -
Daňové úlevy v podmínkách České republiky a Polska
Sabina Hrubá -
Is tobacco advertising ethical or unethical? A cross cultural research between Germany and Russia.
Sara Denise Wüst -
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Jaroslav Svoboda -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Aneta Kolínská -
Zdanění tabákových výrobků v ČR a jeho vliv na poptávku
Lenka Miltáková