Porovnanie nákupnej atmosféry spoločnosti Intersport a slovenskej firmy Exisport – Miroslav Mráz
Miroslav Mráz
Bachelor's thesis
Porovnanie nákupnej atmosféry spoločnosti Intersport a slovenskej firmy Exisport
Porovnání nákupní atmosféry společnosti Intersport a slovenské firmy Exisport
Abstract:
Cílem práce je posoudit nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách a na základě určitých kritérií určit, která jednotka má lepší nákupní atmosféru, případně ve kterých oblastech je lepší než ta druhá. V úvodní části je teoretický základ práce, jsou zde definované prvky, které tvoří nákupní atmosféru. Také se zde nachází popis metod, pomocí kterých je analyzována nákupní atmosféra v maloobchodních …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the shopping atmosphere in two retail stores. The aim is also to decide, based on particular criteria, which one is better than the other and in what areas. In the first part there is theoretical part, there are definitions of elements which create the shopping atmosphere. In this part there is also a description of methods, which are used to analyze the shopping …moreAbstract:
Cieľom práce je posúdiť nákupnú atmosféru v dvoch maloobchodných jednotkách a na základe určitých kritérií určiť, ktorá jednotka má lepšiu nákupnú atmosféru, prípadne v ktorých oblastiach je lepšia ako tá druhá. V úvodnej časti je teoretický základ práce, sú tu definované prvky, ktoré tvoria nákupnú atmosféru. Taktiež sa tu nachádza popis metód, pomocou ktorých je analyzovaná nákupná atmosféra v maloobchodných …moreKeywords
párové srovnání Osgoodův sémantický diferenciál Exisport Intersport dotazník nákupní atmosféra
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38150
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Miloš Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Martin Šarlovský -
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen
Hai Minh Do -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Kvalita života u dialyzovaných pacientů (standardizovaný dotazník)
Šimon Kučera -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil -
Obraz normalizace v umělecké tvorbě autorů stojících mimo oficiální proud české literatury (Jiří Gruša: Dotazník, Ludvík Vaculík: Český snář, Ivan Klíma: Láska a smetí)
Veronika Nováková -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
A komu tedy mám poslat ten dotazník?: Metody výběru vzorku v kvantitativních studiích v managementu
Matěj Šrámek