Porovnání nástrojů pro řízení přístupu dětí k obsahu na YouTube – Kseniya Kubík
Kseniya Kubík
Diplomová práce
Porovnání nástrojů pro řízení přístupu dětí k obsahu na YouTube
Comparison of Tools Managing the Childrens' Access to the Content on YouTube
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá nástroje, které pomáhají rodičům řídit přístup jejich dětí k obsahu na Youtube. Jde především o dětí předškolního věku, které jsou teprve ve fázi seznamování s digitálními technologiemi. V tomto případě primární roli při výběru naučných a zábavných aktivit či prohlíženého obsahu hraje rodič. Taktéž řídí délku a podmínky angažování dítěte s digitálními prostředky. Cílem této …víceAbstract:
This thesis examines tools that help parents control their children's access to the YouTube content. These are primarily children of preschool age who are just getting to know digital technologies. In this case, the parents play the primary role in the selection of educational and entertainment activities or viewed content. They also control the length and conditions of the child's engagement with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2024
- Vedoucí: Jana Syrovátková
- Oponent: Peter Hrušovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94864
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k rozvoji komunikačních schopností u dětí se zřetelem k roli rodičů
Dita Šimáčková -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Výchova dětí do 8 let v rodinách s omezeným přístupem k digitálním technologiím
Marie Tomisová -
Analýza kanálů na YouTube se zaměřením na videoherní obsah
Jakub Vysušil -
Analýza závislosti počtu zhlédnutí na obsahu náhledu na serveru YouTube
Josef Zeman -
Umělecká tvorba prezentovaná na YouTube a její tvůrci
Eliška Kadlecová Breburdová -
Strategický plán tvorby na YouTube
Petr Potměšil -
Geografický obsah v online prostoru: analýza vybraných tvůrců na platformě Youtube
Tomáš ZEMAN