Srovnání využití prvků digitální diplomacie ministerstev zahraničních věcí České republiky a Dánska se zaměřením na digitální komunikaci na sociálních sítích – Matěj Prokop
Matěj Prokop
Bakalářská práce
Srovnání využití prvků digitální diplomacie ministerstev zahraničních věcí České republiky a Dánska se zaměřením na digitální komunikaci na sociálních sítích
Digital diplomacy comparison of the Ministries of Foreign Affairs of the Czech Republic and Denmark with a focus on the digital communication on social media
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje využití komunikace skrze sociální sítě coby součásti digitální diplomacie Ministerstev zahraničních věcí České republiky a Dánského království. Cílem práce je vydefinovat pojem digitální diplomacie, vymezit v rámci něj pojem digitální komunikace na sociálních sítích a na základě srovnání strategií digitální komunikace těchto dvou zemí doporučit úpravy v přístupu k digitální …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes communication through social networks as part of the digital diplomacy of the Ministries of Foreign Affairs of the Czech Republic and the Kingdom of Denmark. The thesis aims to define the concept of digital diplomacy, define the concept of digital communication on social networks, and compare digital communication strategies of these two countries to recommend adjustments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82418
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Kateřina Kočí
- Oponent: Miloslav Machoň
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROKOP, Matěj. \textit{Srovnání využití prvků digitální diplomacie ministerstev zahraničních věcí České republiky a~Dánska se zaměřením na digitální komunikaci na sociálních sítích}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6cvik2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82418
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Digital Communication Strategy for Tassimo Brand
Alena Farková -
Veřejná diplomacie: použití nástrojů digitální diplomacie na příkladu komunikace Izraele vůči Íránu
Dominika Bachmanová -
Twiplomacy státu Izrael: Využití Twitteru jako nástroje digitální diplomacie
Lucie FIŠEROVÁ -
Digitální diplomacie a jednotný vizuální styl státní správy České republiky
Jana Gonšenicová -
Sociální sítě jako nástroj zahraniční politiky: Případová studie Zelenského komunikace
Kristýna Krejčová -
Twiplomacy papeže Františka: Twitter jako nástroj veřejné diplomacie Svatého stolce
Martina Nedbalová