Integrace žáka se smyslovým postižením do učebního oboru – Martina Piklová
Martina Piklová
Bakalářská práce
Integrace žáka se smyslovým postižením do učebního oboru
Integration of pupil with sensory disabilities into apprenticeship departments
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Integrace žáka se smyslovým postižením do učebního oboru pojednává o pedagogické i sociální integraci žáků s určitým zdravotním postižením.V teoretické části se práce věnuje pojmům integrace a inkluze, jeho srovnáním České republiky a dalších Evropských států. Dále se soustředí na zrakové postižení, rozvoj, příčiny a důsledky. Podrobně popisuje vzdělávání osob se zrakovým …víceAbstract:
Bachelor thesis entitled Integration of pupil with sensory disabilities into apprenticeship departments with educational and social integration of students with certain disabilities. The theoretical part deals with the concepts of integration and inclusion, comparing the Czech Republic and other European countries. It focuses on visual impairment, development, causes and consequences. Describes in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Integrace studenta s Aspergerovým syndromem na sportovním gymnáziu v pohledu asistenta pedagoga
Ilona Růžková -
Kontexty profesní socializace asistentů pedagoga na základních školách
Sára Nováková -
Inkluzivní vzdělávání jedince se sluchovým postižením v základní škole z pohledu asistenta pedagoga
Alena Runkasová
Název
Vložil
Vloženo
Práva