Vliv konkurenčního prostředí na ceny zařízení pořizovaných na Všeobecném nákupu ŠKODA AUTO a.s. – Patrik Louvar
Patrik Louvar
Bachelor's thesis
Vliv konkurenčního prostředí na ceny zařízení pořizovaných na Všeobecném nákupu ŠKODA AUTO a.s.
Influence of the competitive environment on the prices of equipment purchased on the ŠKODA AUTO a.s. General Procurement.
Abstract:
Narůstající tlak na snižování cen nakupovaných zařízení v rámci skupiny Volkswagen Group má za důsledek zvýšenou aktivitu v oblasti vyhledávání nových dodavatelů a vytváření konkurenčního prostředí i u zařízení, která byla v minulosti doménou pouze jednoho dodavatele pro skupinu Volkswagen Group. První část obsahuje teoretické poznatky k tématice nákup, nákupní proces a konkurence. Praktická část obsahuje …moreAbstract:
The increasing pressure to reduce the prices of purchased equipment within the Volkswagen Group has resulted in increased activity in the search for new suppliers and the creation of a competitive environment for previously-owned only one supplier for the Volkswagen Group. The first part contains theoretical knowledge about purchasing, buying process and competition. The practical part contains a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jana Šturmová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOUVAR, Patrik. \textit{Vliv konkurenčního prostředí na ceny zařízení pořizovaných na Všeobecném nákupu ŠKODA AUTO a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2017. Available from: https://theses.cz/id/6d6nmh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Analýza procesu souvisejícího s pozastavením výroby v ruských závodech s dopadem na společnost Škoda Auto a.s.
Patrik Capulič -
Práce z domova a její dopad na výkon a sociální vztahy ve ŠKODA AUTO a.s.
Zoltán Chovanyecz
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights