Kateřina Koutná

Master's thesis

Strategické plánování v kultuře na příkladu hudebního festivalu Pražské jaro.

Strategic Planning in the Arts on Example of the Prague Spring International Music Festival
Abstract:
Teoreticko-metodologická část: strategické plánování v kultuře. Aplikační část: poslání a cíle organizace, analýza okolí organizace, interní analýza, analýza marketingových výzkůmů, strategie doporučované organizaci na základě porovnání vnitřní a vnější analýzy, operační plány pro implementace navržených strategií, finanční vyčíslení zavedení strategií.
Abstract:
Metodologic part: strategic planning in the arts. Practical part: mission of the organization, external analysis, internal analysis -- analysis of the marketing research, strategies proposed on a basis of comparison of the external and internal analysis, implementation plans, financial evaluation of suggested strategies.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2009
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Roman Bělor

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14963