Petra VOTOČKOVÁ

Master's thesis

Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu

Marketing of a National Park as a tourist destination
Abstract:
Národní park České Švýcarsko je velmi významnou destinací cestovního ruchu usilující o zapsání na Seznam památek UNESCO. Současným problémem území je však prudší pokles návštěvnosti a krátká doba pobytu návštěvníků v národním parku z důvodu katastrofálních záplav z roku 2010. Cílem mé diplomové práce je návrh marketingové strategie Národního parku České Švýcarsko se zřetelem k cestovnímu ruchu. Marketingová …more
Abstract:
National Park Czech Switzerland is a very important destination of tourism which seeks to register on the UNESCO World Heritage List. The current issue is the slump in attendance and a short time stay of visitors in the national park because of the catastrophic floods in 2010. The objective of my thesis is the proposal of marketing strategy for the National Park Czech Switzerland with regard to tourism …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Pavel Pešek, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOTOČKOVÁ, Petra. Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická