Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu – Petra VOTOČKOVÁ
Petra VOTOČKOVÁ
Master's thesis
Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu
Marketing of a National Park as a tourist destination
Abstract:
Národní park České Švýcarsko je velmi významnou destinací cestovního ruchu usilující o zapsání na Seznam památek UNESCO. Současným problémem území je však prudší pokles návštěvnosti a krátká doba pobytu návštěvníků v národním parku z důvodu katastrofálních záplav z roku 2010. Cílem mé diplomové práce je návrh marketingové strategie Národního parku České Švýcarsko se zřetelem k cestovnímu ruchu. Marketingová …moreAbstract:
National Park Czech Switzerland is a very important destination of tourism which seeks to register on the UNESCO World Heritage List. The current issue is the slump in attendance and a short time stay of visitors in the national park because of the catastrophic floods in 2010. The objective of my thesis is the proposal of marketing strategy for the National Park Czech Switzerland with regard to tourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Pešek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOTOČKOVÁ, Petra. \textit{Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/6deky8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOTOČKOVÁ, Petra. Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová -
Percepce bezpečnosti vybrané turistické destinace a její vliv na rozvoj cestovního ruchu v území
Ľubomíra Zajíčková -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Role cestovních agentur v rozvoji destinace cestovního ruchu
Tereza Přibylová -
Nejvýznamnější destinace náboženského cestovního ruchu v Eurasii
Barbora Švrčková -
Lesy České republiky jako turistická destinace
Martin Tomek -
Specifika Kaliningradské oblasti jako turistické destinace a charakteristika nejvýznamnějších turistických cílů v ní
Anna Tisoňová -
Bosna a Hercegovina jako turistická destinace
Michaela Kohoutková