Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi – Ludmila RYŠAVÁ
Ludmila RYŠAVÁ
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
New Trends in Marketing and Their Use in Practice
Abstract:
Bakalárská práce se zabývá novými trendy v marketingu, predevším novinkami v marketingových komunikacích a jejich prínosem pro dnešní moderní marketingovou komunikaci. Soucasný stav v marketingových komunikacích je velkou mírou ovlivnen rozvojem internetu. Díky rozvoji internetu je pokrok nevyhnutelný. Nové trendy masivním zpusobem ovlivnují další možnosti marketingu, mení se zpusoby komunikace, zabehnutých …moreAbstract:
This thesis deals with new trends in marketing, especially innovations in marketing communications and the benefits for today's modern marketing communication. Current status of marketing communications is a large degree influenced the development of the Internet. The development of the Internet, progress is inevitable. New trends massive influence other marketing possibilities, changing modes of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYŠAVÁ, Ludmila. Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda