Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace – Bc. Tereza Navrátilová
Bc. Tereza Navrátilová
Master's thesis
Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace
Evaluation of Marketing Communication in a selected company
Abstract:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace společnosti Moris Design, s.r.o., divize Moris Distribution, která se zabývá výhradní distribucí několika značek. Cílem práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace interní divize a v případě zjištěných nedostatků navrhnout nápravná opatření, která povedou k jeho zefektivnění. V teoretické rovině jsou, na …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication evaluation of Moris Distribution division at Moris Design, Ltd., that deals with exclusive distribution of several brands. The aim of the paper is to evaluate the current state of the internal division's marketing communication and, if any shortcomings are identified, to propose corrective measures aimed at its efficiency raising. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 11. 2018
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRÁTILOVÁ, Tereza. \textit{Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/6dq9d5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights