International Direct Marketing of the selected company – Bc. Florian Kehrer
Bc. Florian Kehrer
Diplomová práce
International Direct Marketing of the selected company
International Direct Marketing of the selected company
Anotace:
Přímý marketing má dlouhou tradici jako nástroj přímé komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem. Do dnešního dne je direct marketing široce používaným nástrojem ve snaze zajistit loajalitu zákazníků a především získat nové zákazníky. K tomu jsou využívány jak tradiční, tak nově vyvinuté digitální komunikační kanály. Cílem této práce je zjistit, jakou roli hraje přímý marketing jako klasická forma reklamy …víceAbstract:
Direct marketing has a long tradition as a tool for direct communication between the supplier and the customer. To this day, direct marketing is a widely used tool in the effort to secure customer loyalty and, above all, to win new customers. Both traditional and newly developed digital communication channels are used for this purpose. The aim of this work is to find out what role direct marketing …víceKeywords
Direct marketing Promotion Customer loyalty Marketing mix SWOT Analysis Nestlé Mailing campaign Customer acquisition Buying behaviour World Water Day Advertising Přímý marketing Propagace Loajalita zákazníků Marketingový mix SWOT analýza Poštovní kampaň Získávání zákazníků Kupní chování Světový den vody
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ffpsx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Strategie získávání zákazníků v moderním pojetí
Anna Šímová -
Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků
Petra Habásková -
SEO strategie jako nástroj získávání zákazníků vybrané organizace
Barbora Barešová -
Obsahová SEO strategie jako nástroj získávání zákazníků nového e-shopu
Kateřina Gregorová -
SEO strategie jako nástroj získávání zákazníků
Natálie Vampolová -
SEO strategie jako nástroj získávání zákazníků
Jindřich Jíra -
Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek
Kateřina Pavuková