Anna Šímová

Bakalářská práce

Strategie získávání zákazníků v moderním pojetí

New strategies in telemarketing
Anotace:
Níže zpracovaná bakalářská práce se věnuje problematice velkých korporátních firem a řízení marketingových strategií, které mohou být neefektivní pokud firma dostatečně neinovuje nebo její nadnárodnost neumožňuje dostatečné přizpůsobení trhu, na kterém působí. Práce se zaměřuje na komunikační marketingové nástroje, které se využívají v současném marketingovém prostředí a diskutovaný telemarketing neboli …více
Abstract:
The bachelor's thesis elaborated below deals with the problem of large corporate firms and the management of marketing strategies, which can be ineffective if the firm does not innovate sufficiently or its multinationality does not allow sufficient adaptation to the market in which it operates.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91012

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod