Strategie získávání zákazníků v moderním pojetí – Anna Šímová
Anna Šímová
Bakalářská práce
Strategie získávání zákazníků v moderním pojetí
New strategies in telemarketing
Anotace:
Níže zpracovaná bakalářská práce se věnuje problematice velkých korporátních firem a řízení marketingových strategií, které mohou být neefektivní pokud firma dostatečně neinovuje nebo její nadnárodnost neumožňuje dostatečné přizpůsobení trhu, na kterém působí. Práce se zaměřuje na komunikační marketingové nástroje, které se využívají v současném marketingovém prostředí a diskutovaný telemarketing neboli …víceAbstract:
The bachelor's thesis elaborated below deals with the problem of large corporate firms and the management of marketing strategies, which can be ineffective if the firm does not innovate sufficiently or its multinationality does not allow sufficient adaptation to the market in which it operates.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91012
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček