Martin Bůžek

Diplomová práce

Zlepšení kvality služeb v metrologické firmě

Improving the Quality of Services in a Metrology Company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je identifikace problémových oblastí poskytovaných služeb kalibrační laboratoře a nalezení priorit pro jejich zlepšení. Dílčím cílem je nalezené problémy následně analyzovat a nabídnout návrhy pro jejich řešení. Teoretická část práce se zabývá východisky kvality služeb s ohledem na metrologii. Dále na ni navazuje část o přestavení firmy. Praktická část se zabývá vyhodnocení …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to identify the problem areas of provided services by calibration laboratory and find priorities for their improvement. The partial goal is to analyze existing problems and suggest their solution. The theoretical section deals with the bases of quality of service regarding to metrology. The following part presents basic information about the company. The practical section …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Pavel Blecharz
  • Oponent: Karel Hyánek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava