Zlepšení kvality služeb v metrologické firmě – Martin Bůžek
Martin Bůžek
Diplomová práce
Zlepšení kvality služeb v metrologické firmě
Improving the Quality of Services in a Metrology Company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je identifikace problémových oblastí poskytovaných služeb kalibrační laboratoře a nalezení priorit pro jejich zlepšení. Dílčím cílem je nalezené problémy následně analyzovat a nabídnout návrhy pro jejich řešení. Teoretická část práce se zabývá východisky kvality služeb s ohledem na metrologii. Dále na ni navazuje část o přestavení firmy. Praktická část se zabývá vyhodnocení …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to identify the problem areas of provided services by calibration laboratory and find priorities for their improvement. The partial goal is to analyze existing problems and suggest their solution. The theoretical section deals with the bases of quality of service regarding to metrology. The following part presents basic information about the company. The practical section …víceKlíčová slova
Kvalita služby spokojenost důležitost diference dotazování metrologie kalibrace dotazník analýza.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106897
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Karel Hyánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců bezpečnostních služeb
Sabina Toufarová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova -
Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy
Hana Dropová -
Analýza systémů kvality v zahraničí a tvorba budoucího modelu pro Český systém kvality služeb
Kateřina Nemravová -
Analýza kvality služeb ve vybraných kavárnách v hlavním městě Praze
Kateřina Jindráčková -
Kvalita služeb v zábavních tematických parcích
Daniela Novotná