Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe – Bc. Mgr. Radka Tumová
Bc. Mgr. Radka Tumová
Bakalářská práce
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Specific Language Impairment from viewpoint of russian logopedical profession
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou narušeného vývoje řeči, konkrétně vývojovou dysfázií z pohledu české, slovenské a ruské logopedické praxe. První tři kapitoly se zabývají teoretickými poznatky všech autorů. První kapitola pojednává především o vývoji terminologie a poznatcích o etiologii vývojové dysfázie. Druhá kapitola je zaměřena na symptomatologii motorické i senzorické dysfázie zvlášť …víceAbstract:
The bachelor thesis discusses dilemma of specific language impairment, concretely developmental dysphasia from the viewpoint of Czech, Slovakian and Russian logopedical practice. Theoretical knowledge of all authors is discussed in the first three chapters. First chapter deals with terminology and findings about etiology of developmental dysphasia. Second chapter focuses on the symptomatology of motorial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vn5aj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská -
Porozumění čtenému textu u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Zuzana Brodcová