Eliška Prágrová

Bachelor's thesis

Analýza vnímání privátních značek na českém trhu

Abstract:
Bakalářská práce využitím triangulace metod provádí analýzu vnímání privátních značek na českém trhu. Analýza hodnotí postavení privátních značek prostřednictvím dotazníkového šetření, a také pomocí testu designu a chuti srovnává privátní značky společnosti Lidl se značkovými výrobky. Autorka práce prokazuje, že privátní značky jsou na podobné úrovni kvality jako značkové výrobky a hlavním důvodem …more
Abstract:
The bachelor's thesis uses triangulation of methods to analyze the perception of private labels on the Czech market. The analysis evaluates the position of private labels using a questionnaire survey and also a design and taste test to compare the Lidl's private labels with branded products. The author of the thesis proves that private labels are at a similar level of quality to branded products, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Reader: Ing. Adéla Pražáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích