Michaela Petráková

Bakalářská práce

Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli

Consumers’ perception of the change in Lidl retail chain strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním změny strategie Lidlu spotřebiteli. V literárním přehledu jsou vysvětleny související pojmy a je zde popsán vývoj maloobchodního řetězce Lidl i jeho strategie. V empirické části byla využita data z dotazníkového šetření, která byla analyzována a podrobena testům nezávislosti a párovému testu. Výsledky byly následně sumarizovány a diskutovány v ekonomické rovině. …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with consumers’ perception of the change in Lidl stra-tegy. The literary overview explains the related concepts and describes the deve-lopment of the Lidl retail chain and its strategy. In the empirical part, the data from the questionnaire survey was analyzed and subjected to tests of indepen-dence and paired difference test. The results were summarized and discussed economically …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. David Hampel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti