Spokojenost zákazníka vybraného podniku – Regina Dervišoska
Regina Dervišoska
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem spokojenosti zákazníka vybraného podniku. Teoretická část demonstruje základní teoretické pojmy, které jsou klíčové k porozumění této problematiky. Kapitola metodika práce popisuje tvorbu konkrétního dotazníku, metodiku měření spokojenosti zákazníka a postup zpracování a analýzy dat. Praktická část se věnuje analyzování výsledků průzkumu pomocí ECSI, korelační …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of customer satisfaction of the selected company. The theoretical part explains fundamental theoretical terms which are crucial for understanding this topic. The chapter named methodology of work demonstrates how the concrete question-naire was made, the methodology of customer satisfaction measure-ment as well as the procedure of data processing and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f1lyj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Simona Činčalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření
Lucie Svíčková -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová -
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Michaela Bonnová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná