Regina Dervišoska

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka vybraného podniku

Customer satisfaction of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem spokojenosti zákazníka vybraného podniku. Teoretická část demonstruje základní teoretické pojmy, které jsou klíčové k porozumění této problematiky. Kapitola metodika práce popisuje tvorbu konkrétního dotazníku, metodiku měření spokojenosti zákazníka a postup zpracování a analýzy dat. Praktická část se věnuje analyzování výsledků průzkumu pomocí ECSI, korelační …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of customer satisfaction of the selected company. The theoretical part explains fundamental theoretical terms which are crucial for understanding this topic. The chapter named methodology of work demonstrates how the concrete question-naire was made, the methodology of customer satisfaction measure-ment as well as the procedure of data processing and analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Simona Činčalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management