Regina Dervišoska
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem spokojenosti zákazníka vybraného podniku. Teoretická část demonstruje základní teoretické pojmy, které jsou klíčové k porozumění této problematiky. Kapitola metodika práce popisuje tvorbu konkrétního dotazníku, metodiku měření spokojenosti zákazníka a postup zpracování a analýzy dat. Praktická část se věnuje analyzování výsledků průzkumu pomocí ECSI, korelační …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of customer satisfaction of the selected company. The theoretical part explains fundamental theoretical terms which are crucial for understanding this topic. The chapter named methodology of work demonstrates how the concrete question-naire was made, the methodology of customer satisfaction measure-ment as well as the procedure of data processing and analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f1lyj/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Simona Činčalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření
Lucie Svíčková -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová -
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Michaela Bonnová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná