El teatro como estrategia didáctica en el aula de ELE: Una propuesta de actividades para los estudiantes de bachillerato – Bc. Petra Horalíková
Bc. Petra Horalíková
Diplomová práce
El teatro como estrategia didáctica en el aula de ELE: Una propuesta de actividades para los estudiantes de bachillerato
Theatre as a didactic strategy in lessons of Spanish as a foreign language: A proposal of activities for students who take a school-leaving exam
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to expose the use of theatre and dramatic elements in the class of Spanish as a foreign language. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The main concept of the theoretical part is the connection of theatre with foreign language teaching. Terms such as theatre, dramatization, improvisation or role-playing are clarified there. In the practical …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je představit využití prvků divadla a dramatizace v hodině španělštiny jako cizího jazyka. Práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je stěžejní koncept divadla a jeho propojení s cizojazyčnou výukou. Jsou zde objasněny termíny jako divadlo, dramatizace, improvizace či role-playing. V praktické části jsou navrženy konkrétní aktivity, které …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a1b0y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Cristina Rodríguez García, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORALÍKOVÁ, Petra. \textit{El teatro como estrategia didáctica en el aula de ELE: Una propuesta de actividades para los estudiantes de bachillerato}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6eg26b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Drama Techniques in Teaching Adult EFL Students
Martina Váchová -
Intercompany Analysis and Comparison in the Airline Industry in Europe According to Financial Reports between the Years 2012 and 2015
Adam Procházka -
El uso del aprendizaje basado en proyectos en clase de español: proyecto Miguel de Unamuno
Roman Mamula -
Specifika výuky češtiny jako cizího jazyka u mluvčích španělštiny, italštiny a řečtiny
Veronika Macíková -
Lexikální interference při výuce španělštiny jako cizího jazyka.
Karolína KROČKOVÁ -
Reflexe Spanglish a interference angličtiny při výuce španělštiny jako cizího jazyka
Vendula KLAPOVÁ -
Propuesta de actividades para la preparación de los exámenes estatales de espa\~{n}ol en Reino Unido / Výukové metody španělštiny jako cizího jazyka ve Velké Británii
Sergio SERRANO SERRANO -
Jak využít znalosti angličtiny při výuce španělštiny (Španělština jako 2. cizí jazyk po angličtině)
Michaela Říhová