Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem – Magdaléna Kramešová
Magdaléna Kramešová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Factors influencing consumer behavior when purchasing vehicles with hybrid and electric drive
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebním chování ve vztahu k vozům s hybridním a elektrickým pohonem. Výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele je postaven na replikaci malajsijské studie „A Study of Factors influencing Consumer’s Purchase Intention toward Green Vehicles: Evidence from Malaysia“ od autorského kolektivu Yong a kol. (2017). Vlastní šetření je navrženo za pomoci aplikace modelu TPB - teorie …víceAbstract:
This thesis deals with consumer behavior in relation to cars with hybrid and electric drive. Research on factors affecting consumers is based on the replication of the Malaysian study “A Study of Factors Influencing Consumer's Purchase Intention towards Green Vehicles: Evidence from Malaysia” by Yong et al. (2017). The research is designed using TPB model - the theory of planned behavior. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Teorie plánovaného jednání v řešení problémového jednání žáka učitelem
Petr Vašek -
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Udržitelné spotřební chování českých zákazníků v kontextu elektromobility.
Martin Fišer -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
CFD model of an electric car fire in a closed room
Kryštof Majer -
Elektromobil v podnikání
Josef MACHALA