Gay consumers as a growing marketing target – Bc. Adam Kurucz
Bc. Adam Kurucz
Diplomová práce
Gay consumers as a growing marketing target
Abstract:
The principal aim of this diploma thesis is to present a concise study on gay consumers as one of the segments which is often discussed to be unexplored but very promising. The objective of this diploma thesis is to put gay consumers in the market perspective and evaluate their potential for advertising to them. The first part of this diploma thesis introduces the topic in general concept and chapter …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Práce na příbuzné téma
-
'Political and cultural rights of Muslim/Bosniak minority in the Republic of Serbia and Muslim/Bosniak Minority in the Republic of Croatia' 'The comparison of two case studies in the time frame of the 1990s - the present time'
Majra HASANEFENDIĆ -
Corruption or other forms of undesirable behavior and their impact on the company. The differences in the system between Kazakhstan and China.
Nazgul Askarova -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo
Název
Vložil
Vloženo
Práva