Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ – Kristýna Bartošková
Kristýna Bartošková
Bakalářská práce
Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ
Motivational strategies of teachers in ELT on the first level of primary school
Abstract:
This bachelor thesis is aimed at motivational strategies of teachers in English Language Teaching (from now on referred to as ELT) at the stage 1 of Primary Education. The fundamental terms like young learner, motivation and motivational strategies are defined. Twenty one motivational strategies were selected for the research investigation based on the Process Model of L2 Motivation (Dörnyei, Ottó …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá motivačními strategiemi učitelů v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základních škol. V práci jsou definovány základní pojmy jako žák mladšího školního věku, motivace a motivační strategie. Pro výzkumnou část bylo vybráno dvacet jedna motivačních strategií na základě Process Model of L2 Motivation. Vypozorované motivační strategie používané učiteli v hodinách …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartošková, Kristýna. Motivační strategie učitelů při výuce anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Hodnocení motivační strategie zaměstnanci vybrané společnosti
Libor Sedláček