Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries – Martina Veselková
Martina Veselková
Diplomová práce
Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
Etika v reklamě. Srovnání České republiky se zahraničím
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zabývala problematikou chápání etiky v reklamě v různých zemích. Popisuji zde především vliv kultury na etické hodnoty v zemi, které je nutno respektovat při volbě reklamního apelu zvláště v mezinárodní reklamě. K identifikaci etických hodnot ve sledovaných zemích jsem využila místní právní a samoregulační reklamní regulace. Dále popisuji konkrétní reklamní kampaně, které …víceAbstract:
This thesis deals with the ethics approaches in advertising in different countries. First of all I describe the culture influence to the ethical values in the countries which need to be respected in the advertising appeal selection especially in the international advertising. In order to identify the concrete ethical values and attitudes in particular countries, the legal regulations and self-regulatiuons …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Martin Jurek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23801
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
Ondřej KNĚŽOUR -
Konkurenceschopnost země z hlediska kulturních rozdílů
Jozef Macků -
Cultural differences compared between Germany and the United States on the example of pharmaceutical industries and the Hofstede´s long-terms-short-term orientation dimension
Haci Hasan Polat -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová