Kreativní myšlení a jeho význam ve firmě – Bc. Nikola Náprstková
Bc. Nikola Náprstková
Bachelor's thesis
Kreativní myšlení a jeho význam ve firmě
Creative thinking and its importance in the company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit význam kreativního myšlení v malé a střední firmě ve srovnání s korporací. Dále se práce zaměřuje na kreativní myšlení a jeho celkový význam a přínos ve firmě. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky související s kreativitou ve firmě. Praktická část je zpracována formou strukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami, které slouží k prohloubení a doplnění …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the importance of creative thinking in small and medium-sized companies compared to corporations. The work also focuses on creative thinking and its overall importance and contribution in the company. The theoretical part summarizes the theoretical knowledge related to creativity in the company. The practical part is processed in the form of structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/j9a5l/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Daniela Červenclová
- Reader: Ing. Hoang Long Pham, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Kreativní myšlení a jeho podpora v manažerské praxi
Radek Dvořák -
Rozvoj tvořivosti a kritického myšlení při volnočasových aktivitách dětí školního věku
Jana Esenderová -
Komparace kreativního myšlení žáků pátých tříd, vyučujících v pátých třídách a studentů učitelství 1. stupně ZŠ
Eliška PARÝZKOVÁ -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Obchodní firma a zápis společnosti s ručením omezeným do obchodního rejstříku
Zuzana Milková