Bc. Nikola Náprstková

Bakalářská práce

Kreativní myšlení a jeho význam ve firmě

Creative thinking and its importance in the company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit význam kreativního myšlení v malé a střední firmě ve srovnání s korporací. Dále se práce zaměřuje na kreativní myšlení a jeho celkový význam a přínos ve firmě. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky související s kreativitou ve firmě. Praktická část je zpracována formou strukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami, které slouží k prohloubení a doplnění …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the importance of creative thinking in small and medium-sized companies compared to corporations. The work also focuses on creative thinking and its overall importance and contribution in the company. The theoretical part summarizes the theoretical knowledge related to creativity in the company. The practical part is processed in the form of structured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Daniela Červenclová
  • Oponent: Ing. Hoang Long Pham, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.