Kreativní myšlení a jeho význam ve firmě – Bc. Nikola Náprstková
Bc. Nikola Náprstková
Bakalářská práce
Kreativní myšlení a jeho význam ve firmě
Creative thinking and its importance in the company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit význam kreativního myšlení v malé a střední firmě ve srovnání s korporací. Dále se práce zaměřuje na kreativní myšlení a jeho celkový význam a přínos ve firmě. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky související s kreativitou ve firmě. Praktická část je zpracována formou strukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami, které slouží k prohloubení a doplnění …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the importance of creative thinking in small and medium-sized companies compared to corporations. The work also focuses on creative thinking and its overall importance and contribution in the company. The theoretical part summarizes the theoretical knowledge related to creativity in the company. The practical part is processed in the form of structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/j9a5l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Daniela Červenclová
- Oponent: Ing. Hoang Long Pham, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Kreativní myšlení a jeho podpora v manažerské praxi
Radek Dvořák -
Rozvoj tvořivosti a kritického myšlení při volnočasových aktivitách dětí školního věku
Jana Esenderová -
Komparace kreativního myšlení žáků pátých tříd, vyučujících v pátých třídách a studentů učitelství 1. stupně ZŠ
Eliška PARÝZKOVÁ -
Kreativní deník jako vzdělávací pomůcka
Eliška Horynová -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká