Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlinského kraje – Bc. Tomáš PAGÁČ
Bc. Tomáš PAGÁČ
Diplomová práce
Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlinského kraje
PROJECT OF INTEGRATED PUBLIC RELATIONS OF CUSTOMS MANAGEMENT OF THE CZECH REPUBLIC IN THE TERRITORY OF ZLIN REGION
Anotace:
Nutnou podmínkou úspěchu každé organizace je i dobře zvládnutá public realtions. Je zřejmé, že bez znalosti technik PR a způsobu jejich optimální aplikace již nelze v silné konkurenci uspět. Analýzou současných poměrů Celní správy ČR byly nalézány doposud málo využívané příležitosti v oblasti public relations a to u nejnižší organizační struktury, u celních úřadů. Projekt tuto příležitost řeší a předkládá …víceAbstract:
A good managed Public Relations (PR) is a necessary condition for every organization. It is obvious that we can not succeed in a strong competing business without a good knowledge of PR techniques and the way of their optimal application. By the analysis of a contemporary ratios in the Administration of customs of the Czech Republic have been found to date only few exploited opportunities in the lowest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1882
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAGÁČ, Tomáš. \textit{Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlinského kraje}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/6f7mkr/.
Jak správně citovat práci
PAGÁČ, Tomáš. Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlinského kraje. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró