Kristina Jaklová
Bachelor's thesis
Role gamifikace v marketingu
The role of gamification in marketing
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá roli gamifikace v marketingu a především to, jak integrace herních prvků může zvýšit angažovanost a loajalitu spotřebitelů. V dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí hledají marketéři neustále inovativní strategie, jak získat a udržet pozornost spotřebitelů. Gamifikace, která spočívá v aplikaci principů designu her a mechaniky do nehracích kontextů, se ukázala …viacAbstract:
This bachelor's thesis explores the role of gamification in marketing, particularly how integrating game elements can enhance consumer engagement and loyalty. In today's highly competitive business environment, marketers are constantly seeking innovative strategies to capture and retain consumer attention. Gamification, which involves applying game design principles and mechanics to non-game contexts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Michaela Stránská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Loyalty Programme of the National Museum
Alena Dziamidava -
Cíle a realita gamifikace v marketingu
Dominika Krejčová -
Potenciál gamifikace jako marketingového nástroje vysokých škol
Eva Možná -
Gamifikace a nákupní záměr
Fortesa Haziri