Koncept internetového marketingu v praxi společnosti Pegres – Bc. Klára Kuberová, DiS.
Bc. Klára Kuberová, DiS.
Master's thesis
Koncept internetového marketingu v praxi společnosti Pegres
The concept of internet marketing in Pegres company
Abstract:
Cílem práce je návrh konceptu internetového marketingu pro společnost zabývající se výrobou a prodejem obuvi. Pro návrh konceptu jako operačního marketingového nástroje byl zvolen taktický nástroj Webový marketingový mix 4S. V prostředí tohoto nástroje byly provedeny analýzy současných firemních zdrojů a procesů a navržena opatření pro efektivní realizaci internetového marketingu v souladu s marketingovou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to suggest a concept of internet marketing for a company dealing with production and sale of shoes. Web marketing mix 4S was selected for the concept of operative marketing solution. Analyses of current company resources and processes were performed in the environment of this concept and solutions were suggested for efficient realisation of internet marketing in accordance …moreKeywords
Marketing on-line marketing marketingový mix webový marketingový mix 4S internetová marketingová komunikace SEO SEM on-line marketingová kampaň analýza klíčových slov analýza cílové skupiny elektronický obchod Marketing Mix Web 4S Marketing Mix Internet Marketing Communication On-line Marketing Compaign Keyword Analysis Target Group Analysis E-shop
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a0au6/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová