Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers – Karmela Yelemessova
Karmela Yelemessova
Diplomová práce
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Employee Attraction: Impact of Employer Brand Image and Selection Process on Attractiveness of Potential Employers
Anotace:
The main objective of this thesis is to investigate the impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers for their target group representatives. Author also investigated employer brand perception of a specific company among its target group representatives and proposed solutions to optimize current employee attraction strategy to better reach the target …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to investigate the impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers for their target group representatives. Author also investigated employer brand perception of a specific company among its target group representatives and proposed solutions to optimize current employee attraction strategy to better reach the target …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2017
- Vedoucí: Daniela Pauknerová
- Oponent: Lukáš Krupka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YELEMESSOVA, Karmela. \textit{Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/6fm2ab/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Employer branding
Jana Machalová -
Nábor zaměstnanců a employer branding vybrané společnosti
Helena Karhánková -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Analýza nákladů náborového řízení z pohledu Employer Brandingu ve firmě Continental Barum, s.r.o.
Tomáš Červinka -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Effective Recruiting as a Competitive Advantage
Gulden Zhumasheva -
University Recruiting at Google
David Dohányos