Hana Dropová

Bachelor's thesis

Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy

Analysis of service quality management within the selected business
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení řízení služeb a jejich kvality ve vybrané kavárně v Příbrami, založeném na průzkumu spokojenosti zákazníků. Z analýzy výsledků dotazníkového šetření vyplynulo, že zákazníci obecně přijímají stávající koncept kavárny, zejména pak sortiment nabízených výrobků. Naopak relativně velká skupina zákazníků má výhrady k cenám, organizaci a kapacitě interiéru či …more
Abstract:
The bachelor thesis, based on customer satisfaction survey, focuses on assessment of management services and their quality provided in a selected cafe workshop in town of Příbram. Results analysis of the customer satisfaction survey showed that customers generally accept current concept of cafe workshop, mainly assortment of offered products. On the contrary, relatively huge number of customers have …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Reader: Ing. David Mareš, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.