Hana Dropová
Bachelor's thesis
Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy
Analysis of service quality management within the selected business
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení řízení služeb a jejich kvality ve vybrané kavárně v Příbrami, založeném na průzkumu spokojenosti zákazníků. Z analýzy výsledků dotazníkového šetření vyplynulo, že zákazníci obecně přijímají stávající koncept kavárny, zejména pak sortiment nabízených výrobků. Naopak relativně velká skupina zákazníků má výhrady k cenám, organizaci a kapacitě interiéru či …moreAbstract:
The bachelor thesis, based on customer satisfaction survey, focuses on assessment of management services and their quality provided in a selected cafe workshop in town of Příbram. Results analysis of the customer satisfaction survey showed that customers generally accept current concept of cafe workshop, mainly assortment of offered products. On the contrary, relatively huge number of customers have …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/fjcgm/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. David Mareš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Optimization of Time Efficiency, Quality and Sustainability in the Supply Chain
Wiam Oubaik -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Optimalizace motivačního systému společnosti Quality Brands, s.r.o.
Michaela Teinerová -
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo -
Návrh na zlepšení v rámci integrovaného manažerského systému ve vybrané organizaci
Michal Dydek -
Analysis of HRM in Practice - A case study of NhatNguyen Café Bistro in Vietnam.
Le Minh Nhat Pham -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník