Ing. Alexandra Ramirez Martinez

Master's thesis

Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi

Perception of Online Marketing - Cross Generation Study
Abstract:
Účelem diplomové práce je analýza rozdílů a celkového vnímání online reklam napříč generací Y a Z. V souvislosti se studiemi zabývajícími se vnímáním online reklam, výzvami kterým marketéři i uživatelé internetu čelí a charakteristikou generace Y a Z, jsou identifikovány hypotézy, které jsou následně v empirické části výzkumu ověřovány. Na základě výsledků výzkumu jsou formulována doporučení, kterými …more
Abstract:
The thesis aims to analyze the differences and overall perception of online advertisements across generations Y and Z. In relation to studies dealing with the perception of online advertising, the challenges that marketers and internet users face, and the characteristics of generations Y and Z, hypotheses are verified in the empirical part of the research. Based on the research results, recommendations …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Reader: Ph.D. Prateek Kalia

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Business Management / Business Management