Retro značky a jejich vnímání spotřebiteli – Bc. Filip Mack
Bc. Filip Mack
Diplomová práce
Retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Retro brands and their consumer perception
Anotace:
Zatímco záhy po revoluci na český trh vstoupil nespočet zahraničních firem, které se rozhodly zákazníky oslovit svými produkty, dnes, o více jak třicet let později, se o pozornost hlásí značky, které byly součástí někdejšího československého trhu. A některé si opětovně dokázaly vydobýt pozornost – samozřejmě po náležitém přizpůsobení se tržnímu prostředí – a také pevnou pozici ve středu zákaznického …víceAbstract:
The diploma thesis focused on perception of popularity of socialist/retro brands. Its aim was to find out how customers evaluate their upswing in Czechia (a closer look was focused on the brand “Botas”). In order to reach the defined goal – and to answer research questions – a descriptive mixed-method case study was chosen. In its first part, Czech retro brands were briefly introduced; the second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva