Ing. Michal SKOPOVÝ

Bakalářská práce

Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti Starobrno a. s.

An analysis of competitor's field aims at product Heineken from company STAROBRNO, a. s.
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí pivovarnické společnosti STAROBRNO a. s. a zaměřuje se na srovnání produktu společnosti a jeho nejvýznamnějších konkurentů na trhu. Popisuje oborové prostředí, a to vyjednávací síly kupujících, dodavatelů, substitutů, konkurentů a potenciálních konkurentů. Pozornost je také věnována silným a slabým stránkám společnosti STAROBRO, a. s. Z analýzy …více
Abstract:
This work deals with an analysis of competitor{\crq}s field of the beer-production company STAROBRNO a. s. and aims at compare company product and it the most important competitors on the market. It describes the beer fields setting, as is negotiating strength of buyers, suppliers, replacements, competitors and potential new competitors. Some attention is also given to strengths and weaknesses of STAROBRNO …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4733

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKOPOVÝ, Michal. Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti Starobrno a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing