Stanovení hodnoty firmy PETROF, spol. s r.o. – Vasyl Salmaj
Vasyl Salmaj
Diplomová práce
Stanovení hodnoty firmy PETROF, spol. s r.o.
Anotace:
Obsahem práce je vymezení teoretické metodologie sloužící ke komplexnímu ocenění podniku, z níž vycházejí praktické části strategické a finanční analýzy, analýzy generátorů hodnot, tvorba finančního plánu a následné finální ocenění podniku. Cílem práce bylo stanovení hodnoty podniku PETROF, spol. s r.o., pro potřeby jednoho z jeho vlastníků za účelem odprodeje podílu ve firmě. Tohoto cíle bylo dosaženo …víceAbstract:
The contents of this master thesis is definition of theoretical concepts used in the determination of the firm value. This theoretical framework is then used in the practical part, which is divided into strategical analysis, financial analysis, analysis of value generators, construction of a financial plan and finally the valuation itself. The goal of the thesis was to determine the value of PETROF …víceKlíčová slova
Hodnota firmy strategická analýza SWOT analýza finanční analýza poměrové ukazatele vertikální analýza finanční plán generátory hodnoty výnosová metoda tržní metoda majetková metoda firm value strategical analysis SWOT analysis ratio indices vertical analysis financial plan value generators earnings approach market value approach asset based approach.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6fxi56/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Construction of a Market-Neutral ETF Portfolio: A Relative-Value Based Approach
David Hlinšťák -
Estimation of the Market Value Probability Distribution of a Company in the Apparel Industry
Yulu Han -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Strategická analýza vybraného podniku Einhell-UNICORE s.r.o
Tomáš Haak -
Strategická analýza
Nare Tsaturjanová -
Strategická analýza konkrétního elektronického tržiště
Jaroslava Hybnerová -
Strategická analýza a plán Mikroregionu Telčsko
Ludmila Janalíková -
Strategická analýza vybraného podniku za účelem zvýšení tržního podílu
Zdeněk Papranský