Olomoucké kavárny v čase a prostoru – Bc. Ivana FRIEDRICHOVÁ
Bc. Ivana FRIEDRICHOVÁ
Diplomová práce
Olomoucké kavárny v čase a prostoru
Olomouc cafes in time and space.
Anotace:
Diplomová práce mapuje současnou situaci na poli olomouckých kaváren. Teoretická část práce se zabývá fenoménem kavárenství a vývojem kaváren od jejich počátků, až k postmodernímu pojetí současné kavárny. Poukazuje na měnící se původní význam kavárny jako místa diskuse působením změn potřeb městské společnosti. Odráží vliv evropské kavárenské tradice na vývoj kavárenské instituce v našich zemích a …víceAbstract:
The thesis is shedding more light on the coffeehouse business in the city of Olomouc, Czech Republic. Considering the thesis structure, it comprises of the two main parts, theoretical and practical one. Theoretical part perceives the coffeehouse business as a phenomenon and covers history and development of it from the past and pioneering beginnings to the postmodern present, stressing the changing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 25. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Zdeněk Szczyrba, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRIEDRICHOVÁ, Ivana. Olomoucké kavárny v čase a prostoru. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství biologie pro střední školy - Učitelství geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Právní aspekty založení kavárny a rizika spojená s provozem kavárny
Jiří Kaštan -
Marketingová strategie začínající kavárny
Denisa Koppová -
Sociální kavárny v kontextu České republiky
Kateřina Štorkánová -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Podnikatelský záměr založení kavárny
Aneta Procházková -
Kavárny v pramenu brněnských adresářů – zkoumání jejich vývoje a využití ve výuce na středních školách
Terezie Cajzlová -
Podnikatelský plán kavárny s cukrárnou
Sabina Králová -
Návrh digitální služby pro kavárny – projekt Cvakačka
Zdeněk Studený
Název
Vložil
Vloženo
Práva