Tvorba a realizácia reklamnej kampane v komerčnej banke – Bc. Diana Škultétyová
Bc. Diana Škultétyová
Diplomová práce
Tvorba a realizácia reklamnej kampane v komerčnej banke
Creation and Implementation of Adverstising Campaign in a Comercial Bank
Abstract:
The main aim of my thesis is to evaluate the approach to creating advertising campaigns in a commercial bank and on the basis of knowledge of the theory and practice of bank marketing formulate processes for its effective implementation in selected commercial banks. The first part is theoretical determination of this issue from the very essence of the marketing mix, through the characterization process …víceAbstract:
Hlavným cieľom mojej diplomovej práce je zhodnotiť prístup k tvorbe reklamných kampaní v komerčnej banke a na základe poznatkov z teórie a praxe bankového marketingu formulovať procesy pre jeho efektívnu implementáciu vo vybraných komerčných bankách. V prvej časti sa nachádza teoretické vymedzenie tejto problematiky od samotnej podstaty marketingového mixu, cez charakterizovanie procesov tvorby reklamnej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y9108/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Projekt tvorby reklamní kampaně ve společnosti Naturfyt s.r.o.
Eva Chudá -
Tvorba reklamnej fotografie automobilov
Adam Lokša -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Market Entry Strategy for Paulaner Spezi in the Czech Republic: A 4P Marketing Mix Approach
Markéta Filipová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská