Lucie Kořítková

Diplomová práce

Společensky odpovědné chování zákazníků

Socially Responsible Behaviour of Customers
Anotace:
Cílem práce je porovnat nákupní podmínky pro společensky odpovědného spotřebitele v České republice a Německu a zároveň postoj spotřebitelů k této problematice v daných zemích. Teoretická část práce vymezuje nejdříve koncept společenské odpovědnosti firem, na který navazuje společenská odpovědnost spotřebitelů. V praktické části jsou popsány nákupní podmínky pro společensky odpovědného zákazníka na …více
Abstract:
The aim of the work is to compare the shopping conditions for socially responsible consumer in the Czech Republic and Germany and at the same time the attitude of the consumers to this issue in the given countries. In the theoretical part of the work the concept of CSR is defined first followed by the concept of customer social responsibility. In the practical part there are described shopping conditions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2011
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24383