Problematika venkovní reklamy v České republice – Radka Machová
Radka Machová
Bachelor's thesis
Problematika venkovní reklamy v České republice
Specializace na billboardy
The problem of out-of-home medias in the Czech Republic (focused on billboards)
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá problematikou venkovní reklamy v České republice. Hlavním cílem mé práce je podat čtenáři ucelené informace o venkovní reklamě. Objasnit co to venkovní reklama je a v čem je toto reklamní médium nezastupitelné. V mé bakalářské práci se zabývám základní charakteristikou reklamy a na ni navazuji reklamou venkovní. Popisuji zde historii, český reklamní trh, agentury specializující …moreAbstract:
This paper presents the definitions of outdoor advertising in the Czech Republic. The main goal is to give comprehensive information of outdoor advertising: clarify what outdoor advertisements are and in which context they are suited for. At the beginning I will define the general characteristics of publicity and then continue on to narrow the focus to outdoor advertising. I will describe its history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Jaromír Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / field:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights