Management a jeho úlohy při pozitivním ovlivňování klimatu školy. – Martin RÉDR
Martin RÉDR
Master's thesis
Management a jeho úlohy při pozitivním ovlivňování klimatu školy.
Management and its goals in positive influence on school climate.
Anotácia:
V této práci se zabývám zkoumáním školního klimatu na soukromé střední škole. Hlavním cílem je nalézt řešení, respektive determinovat úlohy managementu, pro vytváření či udržení pozitivního klimatu ve škole. Předmětem výzkumu je současný stav školního prostředí po stránce materiální i v oblasti psychické, tedy vnímání a pocity zúčastněných sociálních skupin jako jsou učitelé i ostatní pracovníci školy …viacAbstract:
In this paper I deal with the examination of school climate at a private secondary school. The main objective is to find a solution or determine the role of management, to create or maintain a positive school culture. The research is the current status of the school environment in terms of material and the mental, perception and feelings of the participating social groups such as teachers and other …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2012
Zverejniť od: 11. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedúci: Mgr. Gabriela Kociánová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÉDR, Martin. Management a jeho úlohy při pozitivním ovlivňování klimatu školy.. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.7.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 7. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services
Práce na příbuzné téma
-
Komparace přístupu pedagogických a nepedagogických pracovníků ke znakování s batolaty
Tereza Švábová -
Specifika práce pedagogických pracovníků na ZŠ s vysokým zastoupením romských žáků a žáků z odlišného jazykového a kulturního prostředí
Vendula NIEMIEC AUSPERGEROVÁ -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Multikulturní rozmanistost v edukačním prostředí středních škol a pohled očima žáků a jejich zkušeností
Naděžda Sýsová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Posttraumatický rozvoj rodičů dětí s poruchou autistického spektra a vliv diagnózy dítěte na kvalitu jejich života
Michaela Zlotá -
Začlenění žáků s IVP na běžné základní škole pohledem jejich rodičů
Alžběta Navrátilová -
Integrace dětí s Apergerovým syndromem do běžné základní školy, možnost vzdělávání a jejich podpora.
Irena HLAVÁČOVÁ