Konstruktivní myšlení v terciárním vzdělávání – Alexandra BENÍČKOVÁ
Alexandra BENÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Konstruktivní myšlení v terciárním vzdělávání
Constructive Thinking in Tertiary Education
Anotácia:
Cílem naší práce bylo zjistit z výzkumu úroveň konstruktivního myšlení u studentů vysokých škol. Jelikož studenti univerzit spadají do období mladé dospělosti, proto v první části teoretického úseku přibližujeme charakteristiku tohoto období a věkové rozmezí, s kterým budeme nadále v práci pracovat, protože také existuje nespočet definic a věkových mezníků, které určují tuto vývojovou fázi. Aby byla …viacAbstract:
The aim of our research was to determine the level of constructive thinking among students of university. As university students in the period of young adulthood, so the first part of the section closer to the theoretical characteristic of this period and the age range, with whom we continue to work to work, because also there are countless definitions and age limit-ing that determine the developmental …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zverejniť od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENÍČKOVÁ, Alexandra. Konstruktivní myšlení v terciárním vzdělávání. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Konstruktivní myšlení v terciárním vzdělávání
Alexandra BENÍČKOVÁ -
Konstruktivní myšlení v terciárním vzdělávání
Alexandra BENÍČKOVÁ -
Generativita v mladé dospělosti v kontextu hédonického a eudaimonického pojetí osobní pohody
Šárka Strýčková