Hodnotenie imidžu ako nástroja rastu organizácie – Martin Fedor
Martin Fedor
Bakalářská práce
Hodnotenie imidžu ako nástroja rastu organizácie
Image evaluation as a tool for growth of the organization
Abstract:
Bachelor thesis deals with the concept of the image and its meaning in each category functioning in the enterprise. In today's twenty-first century many people are focused on their appearance, look and image. With our character and behaviour we develop self-image and how other people perceive us. The process of corporate image creation is completely identical with the process of human image creation …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá pojmom imidž a jeho významom v každej kategórií pôsobiacim v podniku. V dnešnom dvadsiatom prvom storočí si mnoho ľudí potrpí na svojom vzhľade, výzore a imidži. Svojím charakterom a správaním si sami vytvárame obraz o sebe samom a aj to ako nás iný ľudia vnímajú. Pri tvorbe firemného imidžu je proces úplne totožný s tvorbou ľudského imidžu. Bakalárska práca v prvej kapitole …víceKlíčová slova
imidž podnik komunikácia obraz zamestnanci zákazník logo image business communication view staff customer
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zqhon/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Využití Business Inteligence při tvorbě pohledu Customer 360-degree pro společnost v automobilovém průmyslu
Pavel Černý -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková