Začátky mentoringu v českých školách – Bc. Karolína Smejkalová
Bc. Karolína Smejkalová
Master's thesis
Začátky mentoringu v českých školách
Beginnings of mentoring at Czech schools
Anotácia:
V diplomové práci se zabývám tématem mentoringu a jeho zaváděním do prostředí českých škol. Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí – teoretické a empirické. V teoretické části představuji mentoring jako metodu, která je vhodná pro profesní rozvoj (nejen začínajících) pedagogů. Na úvod definuji pojem mentoring, pojednávám o jeho významu pro pedagogické prostředí, přibližuji specifika mentorského …viacAbstract:
The diploma thesis deals with theme of mentoring and its implementation to milieu of Czech schools. This thesis is divided in two parts – theoretical and empirical. In the theoretical part I present mentoring as a method, which is appropriate for professional development of (not only beginning) teachers. In preface I define concept of mentoring, I deal with its importance for school milieu, I describe …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/psld2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Taking Up Teacher Development Opportunities
Jana Leblochová -
Mentoring - profesní rozvoj učitele.
Marcela NIEDERMEIEROVÁ